loading...
فیلم لو | دانلود فیلم با لینک مستقیم
ali بازدید : 154 جمعه 04 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم بالینک مستقیم

دانلود فیلم من پلیس نیستم با لینک مستقیم

دانلود فیلم من پلیس نیستم با کیفیت عالی

دانلود فیلم دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم بالینک مستقیم دانلود فیلم من پلیس نیستم دانلود فیلم سینمایی من پلیس نیستم با لینک مستقیم دانلود فیلم من پلیس نیستم با حجم کم دانلود فیلم سینمایی من پلیس نیستم با کمترین حجم

 

خلاصه داستان : سعید سارق عتیقه ها، توسط پلیس دستگیر شده و پس از سه سال آزاد می‌شود تا همدستانش شناسایی شوند. پلیس برای زیر نظر داشتن او از خانه برزو که روبروی محل اقامت سعید است استفاده می‌کند. خانواده برزو بسیار فضول و در عین حال ساده هستند که باعث دردسر پلیس می شود که ماجراهای کمدی جالبی را وجود می آورد و….

بازیگران : مهران غفوریان، رضا ناجی، امیر نوری، علی سلیمانی، سحر ولدبیگی، کیانوش گرامی، سعید تهرانی، ملکه رنجبر و…

 

لینک دانلود :

دانلود فیلم از آپلودبوی با حجم 649مگابایت

 

دانلود فیلم از آپلودبوی با حجم 380مگابایت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 535
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 657
  • بازدید ماه : 657
  • بازدید سال : 13,319
  • بازدید کلی : 344,739